GRINCHEN(?)

Sholivipen.. haha
nej men idag hare vart skola -.-
fast hade bara engelska sen taggade jag hem:)
Men på engelskan så hade vi först grammatik sak sen så
kollade vi på filmen 'grinchen' (vet nt hur fan det stavas x))
Men iaf så satt jag och erik o störde under lektionen tydligen-.-'
bara för att vi satt o prata OM FILMEN!
haha men erik gillar iaf grinchen! Haaaa.
han skrev så i sin blogg  för han ba : när jag va liten va jag jätte
rädd för honom! jag ba: ja jag med och det är jag fortfarande!
han ba : hahah kolla han evil smile! så jävla äckligt!!! hahaha
Då kom läraren o ba! nu får ni va tyst annars skickar jag ut som
jag gjorde med : alexander o adam!
Vi ba : ohh crap sen efter typ ngr minuter igen började vi snacka
men som tur var så hörde hon inte hahahhah!

Men måste plugga nu fml.

Bilden är till skolan!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0