Hemma.!

Fan vad skönt att vara hemma, och veta att man är ledig imrn! Ohh yea babby. :)
Men idag har jag varit ute med : Noelia,Natalie,Becka,Ida,Cassandra,Jimmie och Hani.
hahah men det va bara jag cassandra hani becka o jimmie som gick hem ahhaha fan vad lång tid det tog och vi pratade lixom om allt mellan himmel o jord! guud asså och hani o becka börja bråka om en viss sak som jag inte kan säga inte så snällt mot becka då<3
Men dagen har varit grym iaf! :D Bäästa!
Sen imrn äre feeeeeeest! FFS! :D
Tagggggad brud här asså hahah!
men avslutar inlägget med en låt och en bild:
SAKNAR MITT BLONDA HÅR!!! :'(
Sjukt bra låt<3!

Kommentarer
Postat av: Fredrik berglund

Tack :) Ska man följa din med! ;)

2011-12-08 @ 22:35:47
URL: http://freddescrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0