hemma!

Haha asså det är sjukt hur kul jag har haft idag! asså de har varit bråk de har varit folk som deckat de är folk som strulat asså sjukt hahah! jag dör.. Och nu har jag fett ont i min rumpah :( stackarn har varit med om MYCKET idag min rygg oxå ;( Herre gud vad ont det gör att sitta ned.. asså varför ska alla killar vara så hård hänt för? haha aja skit i de. Asså d va en kille som va dygn rak o han satt o massera min rumpah i sängen fast jag bad han o sluta typ 727 gånger sen kom hani o rädda mig! ahhaha hani riktigt skön lirare asså! ;) Asså jag vet att jag gör det här som en dagbok nu men det skiter jag i för alla måste ju få veta right? :) Men iaf tbx t festen! Hahaha det börja med att jag o william låg i sängen och han höll på som fan :/ (tkr synd om grabben asså) ahhaha, aa men sen kom noelia och sen kom danne sen kom lulle hahah snacka om att den där 180 sängen va full! Men från ingenstans slår jag i mitt huve i en jävla sängkants bord fan vet jag vad det heter... Aa och då så ligger lulle och höll i mig ;o man ba * shoo vad hände här så jag baxa hans kudde sen tog han tillbaka den men jag bad som ängel att få dela halva kudden haha! Och så bad jag han om att hoppa innåt i sängen för att jag skulle få plats! så då gjorde han det! sen så började han kikla(?) mig så då tog jag tag i hans hand och det verkade ju som att det va det han ville eftersom att jag höll i den en stund och sen lätt han det va men sen så gjorde han det igen så att jag skulle ta tag i den igen och så låg han o höll på i 1 timme. haha om inte mer asså okej jag höll ju i hans hand för att han skulle sluta så han höll ju inte på hela tiden men sen kom ante in och slog mig på rumpah skiiit hårt så la han sig i sängen och såg helt oskyldig ut haha!och samma sak gjorde william fast han låg på mig! typ 1000 gånger. -.-' jobbiga grabbar.... Och sen vare ju jävla freddie asså fan vad jobbig han va! herre gud asså det finns knappt ord till det!.. sjukt jobbig grabb! Men festen vart den lyckade av alla vi har haft så jag är riktigt jävla nöjd festen höll på t klockan 01.10 typ då den sista gick hem ( ante ) hahah pinsamt läge att det bara va : jag noelia o ante kvar i huset :$ fast lulle gick bara typ 5-10min innan. ;o Aja typ ingen kommer läsa allt det här men jag kännde för att skriva så här långt just nu bara för att få skriva och nu blir det ännu mer rader för att jag börja skriva d där oxå-.-' smart brud haha! <33 Fan fick inga bilder :// sorligt .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0