Hemmmma!

Nu är man hemma! Eller à jag tig bussen hem för 1tim sen xd.
Ikväll så har man vart ute med : Amanda a, Natta, Moa, cassandra, Vera, Noelia, becka, Ida , Sandra , lino, Eddie, Marcus, Jesper, Lulle, Martin, keff typ sen vare : krickan o hans kompisar ingen anning om vilka! Jag har säkert glömt en massa hahhaha! Men palla! Hahhahah fett pinsamt tt jag nästan somna på Lulle hahhahahahhahah! Herre gud .. Men iaf det va trevligt! :D men pallar nt blogga mer nu vi hörs imrn innan inbjudarN (jag) taggar t stan med : Amanda a o Ida sen vet jag nt vilka mer som ska med :) / Amanda

Nu ska man dricka freeway coola äckligt som fan men d finns Inge annat hemma :/ ska bli duktigare på att ta bilder när vi är ute så ni får se vilka ägg man umgås med hahhahah! ;))

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0