Jobbigt läge asså!

HAhahaha kom precis hem. bara en aning försenad.. skulle vart hemma halv tio (a)
MEn jag o cassandra gick med ebba t rönninge sen gick vi hem från rönninge för det va 17minuter kvar te bussen skulle åka. så när vi kom te storskogvägen träffade vi : hani,marcus,billy,gurra och ngn som jag aldrig kommer ihåg vad han heter x'd .
Men iaf så HATAR jag marcus! han mulade mig 3 gånger plus att han stog och trampa på min fot när jag inte hade ngn sko på mig :'( och erik salonen hatar jag lika mycket för hans jävla snöbollar som han kastar varje gång man träffar honom dödar fan mig! han har träffa mig 3ggr på samma ställe! shoo blåmärke!
Nej men iaf jag mulade marcus oxå man han vägrade erkänna det! så jävla ful! men sen så satte han sig på mig jag ba : marcus du sitter på mina lungor jag kan fan inte andas!
han ba : hahah
5sek senare han ba : AAAAAHHHHHH fyfan vilken puls! jag hoppar ju fan!
hahahaha jag ba : Men jag sa ju det! då typ flög han upp från mig hahha!
Ska fan mula sönder honom imrn! NOO KIDDING!
Men nu blire typ bibel här så jag skriver mer imrn :) / amanda'
HAHAHAHA fan vad ful! men nångång måste man ju bjuda på sig själv fan! :D
+ att kläderna va storlek M/L och jag måste ha S lixom x'd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0