Natalie hära

Tja natalie här väldigt längesen , men jag sitter aldrig vid datan och har inte appen blogg.se eftersom det bara finns på iphone -.- , Iafjag gick upp halv elva och började fixa mig sen kom alex och jeppe hem vi 11 och gav mig cigg :) Sen frågade dom va jag skullle göra idag eftersom det är nyår!! Jeppe sa att jag kunde få en absolut vodka flaska hemma hos han , Men har ingen lust och sitta dricka med min brorsa hehe , Men iaf vi ska ju ändå dricka eller inte jag tror jag! Vad ska ni göra idag , va med familjen eller ute med kompisarna? , Jag väljer alltid kompisar framför familj så schysst som jag e ! Ska tagga till centrum snart med manda vi ska fixa en sak. Vi ses ha en jätte bra dag , hörs nästa år :* Imornr kommer det jätte mycket foton lovar!!




Cause baby you're a firewoork ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0