ONT!

Hej jag har ont i mitt knä och jag kommer få riktigt med damp snart! men iaf jag kan inte gå och sen va man ute i centrum i typ 40min ;o amanda Allinger skrämmde sönder mig idag hahaha höll fan på och döda henne! men iaf.. va i centrum och hängde som värsta cooolingarna.. med : Amanda, Ante , Lulle, Marcus, Wikleys, Alex och ngn ful till brud ;o Asså den där alex (bannan byxa) har jag lust att döda han har seriöst ett problem! först kastar han en snöboll mot mig och sen ngt glas skit och sen en fimp! *mot mig o noe* asså Adhd! :@ Centrum stängde 21.00 -.-' och bussen gick 21.35..... inte okej plus att vi va utanför centrum vid typ 20.50 då gick vi ut och stog ute med amanda o ante :/ hahaha OKej fan vad jag glr olika : :) , ;/ , :( och jag vet inte vad men nu ska jag tagga för det blir alltid fucking bibel! -.- / amanda

Btw : jag saknar mitt blonda hår :/// det går itne att ladda upp bild på det men vafan jag SKA ha tillbaka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0