PuUndarE

Sitter just nu med : Sandra, cassandra, amanda o keff i centrum i bara pundar hahha! Inget liv. Nej jag vet!

Haha inlägget skulle ha puplicerats vid 17.30 typ eller kanske lite senare

Men typ efter 5 min när keff hade gått så kom lino. Helt jävla genom blöt det vart ju mysigt när man hälsade (kramade) honom och blev helt blött i hela ansiktet hahha! Sen så gick vi och satte oss utanför leksaks affären och lyssnade på musik( födelsedagskort) haha såna som spelar musik, och typ dog av garv hahha! Sköna människor! Men sen drog jag o cassandra hem, och då träffade jag becka o lilli trevliga människor haha!<3 men nu äre fett mycke men skriver mer imrn! / Amanda


Kommentarer
Postat av: Becka

Kärlek till dig finaste♥

2011-12-13 @ 23:11:21
Postat av: amanda

älskar dej<3

2011-12-14 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0