Heheh

Hata raketer!
just nu står dom och smäller raketer här i salem typ precis utanför mig -.-'
Så jävla jobbigt + att de låter förjävligt!
sen på nyår då är det en HEEELT annan sak!..
men iaf just nu har jag precis kommit in.. har varit ute med fooolk idag igen hahah samma gammla vanliga:)
vi skulle igentligen ha druckit idag men nu blev det inte så. Men som tur va så hade william dricka så jag ""råkade"" klunka fett mycket hahahha! F.A.I.L..
nej men pallar inte blogga ska ladda ner någon film nu!
NATALIE NÄR SKA VI HA EN MYS KVÄLL OCH KOLLA PÅ FILM DÅ!?!?!?!?!?! SMSA MIG ! <3
/amanda
Tog mig samanlagt 50min att puplicera det här och fixa klart allt hahahha! Epic fail!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0