Saknad!

jo jag tänker tillbax på alla gamla dar, dom dagarna de bara var du och jag.
mycket har hänt men den tiden är förbi, för några år sen var du den ända i mitt liv.
saknad och tomhet är nåt som jag känner, när ingenting skulle skilja oss från vänner, men se hur det har gått, var står vi idag?vi valde olika vägar och det finns ingen kvar. Det var vi två mot världen, jag minns det så väl, var tog du vägen min tvillingsjäl? För lågan släcktes och allt blev svart.
Jag tänker på dig både dag som natt. När jag tänker på de varför blev det så fel, Hälften saknad så jag är inte hel.
REF: Nu står du själv, ensam och rädd. Du har just förlorat en nära vän. Och vem vet vad som händer nu? Det som saknas är just du. x2
Saknad det är nåt som jag känner, det är väl klart när vi två var vänner.
För en bror, reser jag mig upp. står vid ens sida tills saken är gjord.
Varför blev det som det blev? kan förklara men natten blev fel. Ett misstag förändrade allt. Du kunde ha tagit det med en nypa salt. Men sanningen var för hårt att höra, det var aldrig meningen att förstöra. Jag vill att du ska veta de, göra samma tabbe? aldrig mer.
Jag vet hur det känns att vara utan dig. Du var min högra hand för du kände mig.
Och jag tänker på dig dag som natt, det fanns så mycket som jag aldrig fick sagt!

Malin:
Jag älskar dig så sjukt mycket finns ingen i denna jord som förstår min saknad. Du var helt underbara alla våra minnen. Vad hände när vi va små så var vi bästavänner! men ju äldre vi blev desto mer gled vi ifrån varandra men jag saknar dig som fan och du kommer alltid finas i mitt hjärt a. Malin kristina karlsson jag älskar och saknar dig. "gud tar alltid de finaste änglarna först säg det" Men nu vet jag att alla som säger det har rätt! För du var världens vakraste människa med det underbaraste leende och dina roliga skämt och herre gud vi var skit små när vi lärde känna varandra vi va typ 3-4 år? tills vi var 14år helt sjukt att det under 1 fucking natt kan hända så mycket. När jag gick till din mamma o pappa klockan ca: 3 på natten så var både ayna o präst där. Dina bröder och din syster dom va helt borta ingen kunde förstå vad som hade hänt. Det gick inte att förstå att du va borta. Borta från denna jord!. Det ända vi har kvar nu är bilder och våra minnen. Dig kommer jag alltid ha kvar i mitt huve tills dagen jag dör och vi träffas igen!.

1994-08-22  född som en stjärna
2009-03-04 Dog som en legend! <333

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0