Världen kommer gå under!

Hahha Asså världen kommer seriöst gå under för Asså det är så halt ute så folk lixom kan ramla o dö! Och då blir det bara mindre folk ute och sen kanske det bara är 2 st tjejer kvar?! Hur gör man då för 2 tjejer tillsammans kan ju inte ****** så att det blir barn?!?!?!?!!?! FAN! Okej jag har seriöst nt liv jag vet nt ens Vrf jag skrev det men Asså jag kan ligga o tänka på saker helt random skit länge men får aldrig svar ju! Irriterande !


Men iaf : dagen!
Jag i Noelia va i centrum nu på kvällen med : Amanda À, lino o Freddie men vi satt typ bara med Amanda ;))) sen tog vi bussen t storskog där keff o Martin va HAHAHAHA helt sjuka dom två Asså... Haha<3 men iaf orkar nt skriva mer, gör'T imrn ist<3 /Amanda

Haha katten * malin *tar sin position framför tv.n -.-<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0