1994-08-22 - 2009-03-03 <3

Fan vad jag saknar dig Malin kristina karlsson! Du är grymt älskad & saknad av alla!<3333
över 2 år har gått nu vila i frid. Tänker på dig varje dag och varje kväll innan jag somnar
på dig och alla minnen som vi delar!.
Så sjuuuukt många minnen vi ahr tillsammans! asså jag kan fortfarande inte förstå
att jag aldrig mer kommer att få höra dig prata o skratta eller få se ditt fina ansikte igen
det skär i mig av att tänka på det. Det har gått över 2 över snart 3år och jag har ännu
inte förståt att du inte kommer komma hem till oss något mer.
Jag sitter fortfarande och väntar på att du skall ringa mig eller att jag ska se dig gå förbi
vårat hus o vinka in! Asså helt sjuukt att ens tänka tanken på det :'(
Du o jag var vänner enda sen vi lärde oss att stå o prata alltså när vi var ungefär
2-3 år <3 vi han och känna varandra i 12år och det var dom bästa 12 åren i mitt liv!
Malin kristina karlsson jag kommer aldrig glömma dig Underbaraste du!
Bilder:
Har sjukt mycket mer bilder men kan inte lägga upp fler! :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0