Day 05 - A picture of your favorite memory.

Ohh herre gud tror fan att jag aldrig kommer glöma den här tallinn resan!
Så jävla rolig!
Jag o cassandra blev indragna på dansgolvet av ngr killar och en av dom lyfte upp mig o snurrade runt mig o grejer... *Sad face..* hahah sen stog vi typ och snackade med dom och typ 1 vecka efter så märker jag att den killen går i min skola o.O hahha då vart det ju ganska pinsam situation!.
Och efter ett tag till så kommer 2 killar och sätter sig med oss helt random hahah! dom skulle typ ställa en fråga och sen gå men det slutade med att vi satt och snackade engelska i typ 1 timme med dom.. om inte mer :o. Det gick ju sådär halv bra ^^ hahah Älskar verkligen bilden! cassandra ser så himmla lycklig ut hahaha! sen han som sitter brevid killen på bilden i hörnan han va typ pedofil/ bög enligt han som vi pratade med.
Killen o cassandra =
han: he´s a fucking gay
cassandra: (Ass garvar) yees
han: i didnt know it first but now i know that cause every time he talk to me ha gets more and more like this..
så visade han hur asså att han hoppade närmare och närmare hela tiden haha!
Aja pallar inte skriva mer nu hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0