-Smiling like nothing is wrong-

Hemma nu igen från att ha varit i salem, hahahaha knaaas! först så såg jag bara att erik och keff stog och prata med polisen ( behöver inte ta upp om vad hära ) Men då så stog jag med: noelia, jocke o danni och vi typ kollade på vad samtidigt som att typ jocke höll på.. standard men iaf sen så kommer polisen fram till alla oss som va där även dom andra som inte ens va med.. så skickar dom ut alla från centrum och dom va verkligen as lacka! :s vart as sura om man höll på att gå ut genom fel dörr lixom hallå get a lay bree! -.- men iaf när dom taggade så drog alla in igen. vad tror dom? att alla ska stanna ute för att dom säger de o sen drar? -.- mupppaaaaaaarr! men aa sen hände de typ inge mera.. as tråkigt så jag o becka tog 20.58 bussen hem o nu sitter jag here in my säng lixom och vad med tror ni jag gör? :D hahah lyssnar på SUPERMAN & SMSAR like a baaaaaaaaaws! :D puss/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0