1/4-12

Asså jag orkar inte att det är den 1 april idag.. kommer stå som ett cp och verka as dum om ngn lurar mig.. Det är typ standard varje år! :/
Men iaf ska väll börja fixa mig nu och sedan tagga ut.. kolla om noelia o becka ska med ut :D..
Skoola imrn :d tur att det är den 1.a idag och inte imrn för då hade jag nog inte gått t skolan haha! :D
men iaf.. idag händer de väll inte så mycket i guess.. blir säkert att vara i centrum och luffa.. Fast jag KANSKE ska göra en annan sak ^^ hahah de är en hemlis för vi har inte bestämmt ngt än ;)..
Fast nu ska jag fixa mig och dra t centrum och käka tror jag med noelia om ni vill ha våra autografer så tar vi 53 bussen :D hahahahhaha asså har sjukt tråkigt men byebye.. ;) / amanda
hahaha noelia kommer du ihåg bilden? jag tog den när jag trore va lulle o lino som kom mot oss och vi gömmde typ allt vi hade framme i väskan HAHA! Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0