Awsome day!

Shoo läget? :D Med mig äre awsome haha fast vart nyss lite rädd när en snubbe började stalka mig :s men aja life goes on.. Men iaf haft en sjukt roliga kväll!! :D AKWARD MOMENT med vanessa utanför henne asså HAHAHAHA jag orkar inte, vi viste inte att hennes grannar stog och kollade på oss när vi typ hoppa hopprep och gick limbo med ett rep till en flagstång xd..
juste hahhahaha va ju på unkan förut så skulle erik ta mackans moppe och åka t krysset o handla men då skulle han va tvungen att handla t mackan o han skulle ha en cola och en kexchoklad och jag ville oxå ha en så jag skrek nej erik ta två st.. HAHAHHAH så gjorde han de.. men jag fick bara 3/4 delar av den haha fan vad kul när mackan kom in och ba: bara för att du sa två, tror du itne han köper de då eller? HAHAHAHA hans min asså! :D fett kul :)
men sen är ju erik världens jobbigaste människa som finns orkar inte gå in på detaljer men iaf...  orkar itne bloggga just nu puss/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0