DansStop!

Hahahhaha kunligt slut på unkan asså! :D
Haha becka gjorde allt för att få va kvar 10minuter till så hon samlade ihop folk för att köra dansstop för då skulle hon få va kvar i 10min till.. Så : erik, keff, wikleys, simon och nour tror jag de va, körde HAHA så sjukt kul! asså trodde seriöst att jag skulle dö av garv! borde verkligen ha filmat de! Aja annars har de väll inte hänt så mycket idag.. eller jo iof.. började med att jag kom t skolan typ 25 min innan vi började för någon konstig andledning och då va erik redan där så vi satt och chilla o snackade massa osv.. Sen tillslut så så säger han ngt.. Aa skit i  vad men sen efter lektionen så försöker jag få reda på vad han menar så vi två gick t skåpen och så snackade vi på vägen och då berättar han typ att ngn hade sagt t honom att jag gillar J***e asså mongo huve är den som sa det. aa så började jag dampa lite haha.. Sen på unkan så berättar han att cp.t som sa de hade sagt det HÖÖGT på UNKAN!!!! HUR MER PINSAMT KAN DE BLI!?!?!?!  det roliga är att de inte ens stämmer.. Och den jäveln de handlar om svarar inte ens på luren fking åsnor allihoppa hahah KNAAAAAS! jag orkar inte :'(.. men iaf nu ska jag göra en gorbys puss o kram & HEJDÅ! / Amanda
Tror att de har blivit så här efter alla rykten mellan oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0