Text

Försöker gå upp på morgonen men nånting håller mig kvar, har ingen kraft längre vill ha allting tillbaks. Det går aldrig bra när man satsar allt man har, man går in för en sak men blir lämnad kvar. För de är över nu och jag känner mig krossad och allt går i bitar så fort jag börjar hopppas. Hur kan det sluta såhär när jag vet att det finns chanser.. Du var den största delen i mitt liv, du var denenda och då jag hade dig vid min sida kunde inget dåligt hända. Du var den jag vände mig till då jag var ledsen, du fanns alltid där för mig och gjorde mig så lycklig. Jag vill ha dig vid min sida som du en gång var. Du har alltid hjälpt mig när jag har behövt det, tårarna bara rinner då jag tänker på dig.jag saknar ditt stöd och jag saknar dina ord. Den va du som hjälpte mig att stå upp på mina ben och du reste mig upp då jag inte orkade mer. Det var dig jag litade på när ingenting var bra ,jämt när jag var ledsen var det du som var där. Sen du försvann har jag bara varit ledsen, livet har stannat men jag har bara fortsatt gå. Vill inte visa mig svag vill inte sänka min gard .vill inte du ska se hur mycket jag faktiskt längtar tillbaks

Kommentarer
Postat av: Mive westerlund Molinaro

Sjukt snygg design! :) ha en bra dag

2012-04-13 @ 15:03:07
URL: http://nattstad.se/mivewmolinaro/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0