GAL1!

Mannen lägg ner! haha nej men igår yyyyft! nu ska jag fan hålla mig bortifrån när alla krökar.. iaf 97.orna som bara blir problem när dom dricker.. Tur att jason, vanessa och noelia va där som typ var dom ända roliga! Det va så tråkigt så när jesper frågade mig vart jag va så skrev jag att han skulle komma, så: jesper,jocke, ibben, salle och dennis kom.. Då vart de kind of kul fast sen när dom började fucking vålda min rumpa med sin fucking händer asså ni fattar haha då vare inte kul längre och alla dom trodde jag va dyngrak osv massa shit! haha aja för mig vart de en rätt lyckad kväll! haha sen på kvällen / natten så vet jag inte varför men då började jag smsa med Jocke.. haha inte okej när man kollar vad xD haha jag och noelia skulle ju träffat han igår..
jag- aah langa dissen förut idag eller?
jocke- haha :p
jag- vadå?
jocke- jag glömde
jag- aha tack för att du glömer mig.. :(
OSV hahahahahahh! knnnnnnaaaaaaaaaasssss, men iaf ska dra upp mot jeppe snart puss o kram orkar inte skriva mera / amanda.
.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0