Gilla korv!

Tja sho tjena! Ligger hos noelia och myser hardcore !  Idag har jag grillat korv med brudarna i
garnudden sen drog vi t centrum och träffade , jesper,dennis,salle,foppa och ibben det va nice.
Sen drog vi ner till kulan där det var massa folk va där till 21.59 sen tog jag bussen hem med vanessa.
vi böt om och fixade oss lite sen drog vi tillbaks till centrum och träffade, noelia, danni, cassandra,eddie,vera,
linus,jimmie,salle,dennis,foppa,joute vi bussluffa fram och tillbaka till rönninge sen tog vi 23,28/halv
bussen hem till noe , Nu sitter vi hära och driver sönder med folk magrutor på hög nivå HAHAHAHAHAHA
IAllfall ska fortsätta nu , Ha det göt pöss!
Jag och min fina böööna! //amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du få mer läsare till din blogg? Gå med i min grupp på facebbok och sprid din blogg! http://www.facebook.com/groups/331628733566890/ Det blir roligare för oss om du bjuder in folk också:)! och så kanske du hamnar lite högre på topplistan KOLLA GÄRNA IN MIN BLOGG! - http://www.nattstad.se/Milsaofsweden



Och tro mig det funkar 100% :)

2012-04-09 @ 10:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0