HästeN in tha freaking house!

HAha sho allihoppa! hästen här! hahaha fett elak mackan är asså! :( Jag är tydligen en häst som han lätt alla klappa idag :( men iaf.. kom nyss hem från unkan efter att ha gått med: noelia,vanessa,fiiido och nathalie :) treeevligt men har varit på unkan sen halv 7 tills dom stängde haha standard ;) Men sen när fiiido hade gått in i porten så fortsatte jag gå sen när jag kom ner för pia backan och va på långrakan.. så mötte jag becka :D räddade mitt liv lite haha ;) och nu sitter jag hemma och chattar på facebook och smsar med my homies! haha nej men (noelia o jocke) en av dom är min homie! = noelitaa :D
Men ska kolla på tv nu och fortsätta med de jag gör :D Puss / amanda
Juuuuste mackan är fiiido för er som undrar haha min egna lilla hund! jag har alltid velat ha en hund och nu har jag det! peeeerfekt! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0