Hela dagen!

haha tjena alla stalkers! ;)
Nu äre faktiskt så att exakt hela min dag är typ planerad! :D
först så vaknade jag hemma hos noelia sen tog jag bussen hem diirekt! och nu så ska jag dusha sen ska jag plugga, och efter det vid runt 4-5 så ska jag och noelia träffa jocke! haha och vid 6-7 så kommer jesper och alla hem så då ska vi troligen vara med dom men sen så ska alla andra dricka så jag tror jag är med: jepser ,jocke och alla först en liten stund sen går jag till becka o dom :D för dom pallade inte att alla skulle komma ;) men båda "gängen" ska kröka så vi får se om ngn av dom hittar fest ^^ nej men efter de så ska jag försöka få tag i jesper ( om jag inte är med dom ).. för jag måste med han hem och hämta min laddare som jocke lånade när han hade sovit där, Sen så ska jag hem och sova! Wiiiiiiieieieiie hoppas allt går som de ska nu bara, men nu väntar dushen så skriver mer sen puss/ amanda :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra idag! Jätte fin blogg girls

2012-04-09 @ 15:09:35
URL: http://annasfashionblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0