jag älskar dig.

Vet du hur det känns att förlora en nära vän
han som fanns för dig, han som inte kommer hem
jag vet hur det känns, tårarna blir mer och mer
jag ber till gud att det inte åker fler - aah
jag önskar du var här för du var min kära bror
vi dela på allting och mycket mer än vad du tror
jag minns när vi var små och lekte tillsammans
du sa att jag var din bästa vän och ingen annans
men nu är du borta , jag sitter ensam kvar
tänker på dig och på våra gamla dar - ah
jag har en bild på oss, när vi var små
vi håller i varandra och kollar mot det blå
kom tillbaks, vi saknar dig så
jag saknar och vill att det blir vi två
du var guld och jag fanns alltid där
när ja behövde din tröst så var du inte här!
/amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0