Jag vill alltid göra rätt, men kommer aldrig bli perfekt.

Chill dag idag bara.. Va på unkan från typ 18.30 till 21.30. Hade "ganska" kul :)
va mest med: noelia, vanessa, natta, jesper, jocke och dennis ;) Jobbigt värre eftersom att dom fortsatte med de dom höll på med igår jävla " slå på amandas rumpa dagarna" ? jävla jocke som bara va tvungen att börja idag.. Trodde dom skulle ha slutat men jag börjar undra om jag har en lapp på ryggen där de står : Varsegod, misshandla min rumpa. Det är okej! :( hahaa ajaa det svider som innihelvete! men nu ska jag tänka posetivt! det är en nya dag imorgon, aah en ny dag med: vanessa o jesper haha sen får vi se vilka mer som kommer ut :) men det är de jag vet än så länge, men ska lyssna på musik nu! puss / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0