Mår fett awsome!

Eller inte.. Men aja hade as kul igår! va först i skhlm med: becka,ida,amanda,noelia,cassndra o danni kul.. men vi gick i typ "grupper" eler vad man säger så de va ju lite knas men iaf annars var de kul! vi åt ju iaf tsm :p Men jag hade kul med dom jag va med iaf, fast sen på slutet vart de knas asså igår vart jag fett lack men idag kan jag garva åt de! så himmla patetiskt xD men de slutade med att jag och becka vart själva kvar i skhlm för att alla andra hade tydligen tagit bussen hem! med allt med sig typ tändare och sånt skit men aja HAHA orkar itne dra upp de där asså! då hade jag panik men aja ska tagga cetnrum nu fort, skriver resten när jag kommer hem :D / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0