Mysdag

Hej förlåt för att jag inte bloggade innan jag åkte hemifrån men de va för att vi åkte så pass tidigt och datan va avstängd. Mamma väckte mig vid 9 och gick upp och dusha o sånt.
Philip skulle till ögondoktorn i huddinge typ karolinska eller något. När vi kom dit sa mamma att det var där jag låg på sjukhus när jag var liten.. Iaf han kollade sina ögon o så , Sen efter åkte vi ner till själva centrumet och jag skulle köpa skor men det fanns inga :( Sen åkte vi till södertälje för att kolla men det fanns inga där heller så vi gick till donken och åt :) Sen från södertälje till tystberga i tystberga träffa vi emma o moa vi gick en promenad o kolla på vårat hus. MysPys fast ändå tråkigt på något sätt hehe det va min dag vad har ni gjort? :)
Liten jag :)

Kommentarer
Postat av: miranda

hej, fin blogg :)

jag lägger ut quotes & texter,

du kanske känner igen dig? kanske inte..

kolla och se :D

kramkram!

2012-04-12 @ 19:41:00
URL: http://mirandasjda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0