Softish jao!

Sho mannar! :D
Va i säby i dag med vanessa o ngr till soft va med en stund på hennes lektion och sånt sen drog jag t pizzan där: cassandra, becka o noe va. så vi åt sen drog vi t unkan och kom hem därifrån nu :)
Asså det va riktigt jävla kul där idag! har seriöst aldrig garvat så mycket där som jag gjorde idag! Seriöst asså golan & jolies humor! den dödar! asså man får magrutor jag svär! HAHAHAH Sen är standard att wille har hållt på en massa och frgåat massa frågor om jag vill bli tsm med han osv.. -.- Tack för hjälpen becka!!!!!! :'(.. men sen kom emelie in och började dansa! HAHAHAH så då började jolie också! AHHAHAHAHHAHAH asså jag dör :DD sen på vägen hem så gjorde wille o martin en jävla låt om mig HAHA knas xD men orkar inte skriva mera nu så puss! / amanda

Kommentarer
Postat av: Becka!

Förlåt babe :/♥

2012-04-24 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0