Söndag

Sista dagen på lovet känns ganska pain in the as , Men vad ska man göra? Får verkligen njuta dom sista månaderna med världens bästa klass ♥ Kommer verkligen sakna allt! Men det kommer säkert bli bra där borta  också men inget kommer bli som den här klassen.. Eller skolan överhuvudtaget. När jag kom hem hade mamma köpt 3 powerking till mig och en stor choklad haha har redan druckit upp två :$ Den tredje ska jag spara till tha school (y).
Min dag har sett ut såhär: Gick till becka vid 12 sen taggade vi till centrum med amanda , Sen taggade jag vid två igen va så jävla dött så jag drog hem. Sen dess har jag inte gjort ett skit chattat med jimmy o såntdäraa , Ikväll blir det tacos på mat schemat Taaaagggaaaa TJOCKIS :D
Bjuder på en random bild , Pusshejleverpastej.Juste vet ni jag har inte rökt på 6 dagaar wiiie applåder till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0