Tralalalal

Ligger just nu i min säng efter att ha varit på unkan med amanda.. Haha ringde upp henne sen tog bussen t unkan sen va vi så prooo så vi fixade en cigg som vi delade på sen drog vi in igen och satt oss i "mys" rummet och chillade med keff o wille, tills erik kom o förstörde stämmningen, men de gör han ju alltid -.- haha nej men de vart ju standard att wille höll på även fast han sa att han inte skulle prata med mig för att jag dissa honom för jag nt vill va med honom eller asså va tsm med honom oss.. Ajaj fuck de. MEn så kommer keff in igen efter ha gått ut i ngr minuter så kommer han in as lack och börjar hålla på as mycke sen sätter han sig på en kudde och sätter på en kareoke(?) låt så sitter han och gör en låt om hur de känns att förlora! HAHA! sen typ hände de inte så mycket förens jag , martin o william skulle dra mot bussen.. MEn då som vanligt höll wille på as mycket haha martin as söt! asså amanda: du vet att jag aldrig skulle hålla på så!? hahahahahha ajg dog av garv o ba: nejrå martin tare lungt jag vet! sen när vi satt på bussen så fick jag ju självklart inte sitta själv osv ni vet vem som skulle sitta brevid och fråga hur stor chans han hade på mig osv -.-! sen i centrum så hoppar kicki o calle på! asså kicki så jävla skön människa! älskar henne humor och hur hon pratar :DD hahahahhahahahhahah! jag dör men sen hoppa alla av bussen i målar o drog hemåt.. och nu ligger jag här i sängen.. fast jag ska upp och käka pannkakor nu och sen ska jag vänta på att jesper kommer hem så jag kan dra dit lixom ^^ sen ska bara hämta grejer osv haha men skriver mer sen puss/ amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0