VALBORG!

Weeeiieweeeieeweeiie imrn äre fucking valborg!!!!!! TAAAAAAAAAAAAAAAAGGA!!!! :D
Sitter just nu hemma o chillar osv , har haft en rätt chill dag idag va ju och grilla hos danni idag med alla brudar + nicklas haha ;D trevligt sen drog alla t centrum sen taggade alla utom jag o cassandra myyyyspyyys vi satt först o chillade vid solsidan sen när martin k och simon drog från gallret så drog vi o satte oss där sen kom ante o broberg så ante fick dra o göra buissniees(?) hahah sämst så då stannade broberg med oss som en inbjudare hahah! riktigt udda människa asså! x) men iaf sitter o messar med lino.. riktigt stressbarn asså! haha ;) men ska fixa mitt hår nu typ sen dra tbx mot centrum för de e fett ruttet att va hemma asså :/ puss/ Amanda
Glad b-rud som får tillbaka sin bebis nästa helg!!!!!!!!! :D min iphone :DDDDDD <333333333
Min älskade pappa o jag ska dra in t stan och fixa den (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0