Alla grabbar åker in! man bah väntar på sin tur!

Nemäään tjääänare mannar :)
Va ett tag sen jag bloggade känns de som :/ haha men har iaf fått tbx min iphone ju men måste uppdatera allt så kan inte blogga från den än.. Men dom senaste dagarna har de inte hänt så mycket.. bara de gammla vanliga, typ att vara med marcus, sarah och jocke.. eller jo i fredags vare knas.. fyfan vad illa jag mådde! :( va ju hemma hos cassandra med massa folk haha de spårade rejält asså xD kom massa folk som inte skulle varit där igentligen.. men sarah kom så de va as kul :D och igår vare typ bakis dag hemma hos mig med mackan och jocke bara vi chillade hela dagen.. så jävla skööönt att bara sitta och kolla på tv. och sen så fick dom kräftor haha sjuuukt äckligt :/ haha så äckliga dom är osv men sen drog vi t unkan och chilla där sen gick vi och handla t min bror osvosv.. men ska kolla lite på tv nu så skriver mer senare pöööööss /
 
"Snälla lilla arbetsförmedligen kärringen jag kan inte komma imorgon..." HAHAHAHHA mackan och jocke gick runt och sa så igår hela tiden under kvällen xD
jag döööör haha så skööön! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0