Broder!

Shoo! Knas vilken helg/vecka jag har haft! har varit rätt nice eller aah saknar alla andra rätt mycket eftersom att jag spenderat så mycket tid med jeppe, jocke, ollie o mackan! Sååå sköönt och bara va med killar! inget drama , inga bråk och fett skööna samtals ämnen HAHA som igår hos mackan.. Wtf?! vi satt och snacka om fking "olof palme, anders eklund" osv HAHAH från typ 23.00 till 01.40 kommer inte ihåg exakt! ;)  det va fett med kul iaf! då vare jag, mackan,micke,jeppe,jocke och ollie som va där! HAHAHA.. ollie bjuder heyhey ollie bjuder! minnen  xD 
Aja haha mackan va på mig hela tiden om att dricka.. Grejen va att jag hade druckit om de hade funnit ngt annat än cider! ;) Men idag kanske de blir att först tagga till marcus med jeppe och jocke och sen dra ut till ingarö på fest.. men grejen är att de är fett långt så vene om jag orkar.. men ska ju bo hos jesper halva den här veckan tydligen så aah vene hur jag ska göra.. fuck de just nu.. för nu ska jag gå upp ur sängen och käka ngt så puss hej/Amanda 
Det här gick ju åt helvete bara.. Fett med B men aah.. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0