Igår

Igår vare en riktigt soooft dag med boysen! :) skulle igentligen ha taggat på bio med jeppe o jocke men de gick åt helvete och eftersom att jag ändå va själv hemma så drog vi hem till mig och kollade på film och beställde pizza osv.. sen kom marcus ochså! :D haha igentligen komma han ju bara för att hämmta sin moppe men han följde med in hit och satt och kollade på film med oxå! sjuuukt kul.. satt ute och snackade med han också skön människa att snacka med.. vart lite sne på en person .. hur kan man va en stor fitta mot en av sina bättre vänner? seriöst jag skulle aldriiig ha gjort så mot någon av mina vänner! men aja de löste sig igår när dom va här! första gången dom prata efter att de hände kanske va för att när jag och mackan snacka så sa jag att jag förstår honom fett mycket men att de inte va någon ide att va sur eftersom att de ändå inte kommer lösa någonting.. :) aja men efter de hade alla kul eller iaf jag , marcus och jeppe eftersom jocke va lite tjurig bara för att jag va mycket med mackan och vi gick ut och rökte själva och snackade sen vare marcus jag satt breve osv... herregud mackan är bara en av mina bättre vänner som jag kan snacka med! och nu när jag skrev de där kom jag på att jag helt glömmt bort att jag skulle träffa han idag! oooups hahahha standard på den asså :p hahah aja måste fan fixa mig nu puss/Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0