nutterååå..

Hahahhah igår:
asså igår va knas :( slutade med att jag va själv på unkan med mackan, ante b, martin o sebbe haha! de va bara förjävligt! haha jag va fett gullig och gjorde en fin ring till marcus men nejnej då kastar han iväg den :( så jag gjorde en ny fast i hammarby färger t han haha sen gick vi ut och rökte för jag ville inte gå ut själv och då stog vi och snacka om lite grejor *private stuffs* haha men aah jag och mackan är seriöst som hund och katt! vi har våra bra stunder men samtidigt vill vi döda varandra haha eller aah jag vill döda dig ibland ^^ som igår seriös en kodom i ansiktet i byxan ( nere vid benet.. tare inte fel!) , nypte mig överallt osvosv listan är låååååång asså haha men aja ahhahaha blablabla och bara för en sak så gjorde mackan allt för att jag skulle kunna skriva till honom för att han tror att jag är avensjuk osv HAHAH nej lilla gubben inte ett dugg ;D aja han ladda ner kik till min lur som tog typ 235 år ;) aja fuck de.. sen drog jag hem chillade så kom jocke vid typ 22.40 så låg vi och kolla på tv haha grrgrr ;) nej men han drog igen med 03.40 bussen haha ^^ sen kollade jag lite till på tv sen somnade jag :) slut på den dagen 
sen idag ringde becka och väckte mig vid 12 -.- då gick jag upp mötte henne drog hem till mig sen drog vi t huddinga hon handlade byxor och jag fixade min klocka! UNDERBART! :D hahha sen drog vi t centrum där vi mötte lulle och handlade paket åt ida! HAHAHAH förlåt men vi "råkade" mosa bannanen du skulle få xD hahahahhahaha dööör av garv MEn fuck of hahahahha får cp ryck ibland att jag inte orkar blogga mera så hejdå! hahahahhahahah bääästa skriver mer sen för just nu håller mackan och jocke på att fucking bombar min luuuur -.- /Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0