Oavsett föralltid!

Vi bråkar och tjaffsar nästa varje dag, men ändå har vi as bra dagar!  helt sjukt asså men i slutet av dagen så finns vi alltid för varandra till 100% och vi vill bara de bästa för den andra! har träffat dig max typ 30min idag!.. helt knas känns de asså.. Har spenderat ungefär hela mina dagar med er nu den senaste tiden! skrev de här för att jag saknar er liitegran (a)
awsome dude vi och noe! sväääär bääästa :D nej men orkar inte blogga mer just nu bloggar lite mer senare :) 
puss/Amanda 
 
Noelia, marcus o jocke 
"Bara när jag är med er kan jag va mig själv" Så jävla sant! för ni är exakt lika fuckade som jag alla e mongos! Därför är de bääästa och va med er! :D aja puss på er :* 
hahahha bilderna blev fuckade men fuck de :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0