Oh fuuuuck

Kom nyss hem efter att ha varit ute med mackan, olli och jocke haha skulle bara va ute en stund men slutade med att de blev näästan 2 timmar skulle igentligen bara möta marcus för att han hade tråkigt men de slutade inte så haha (a) och olli är så hjärdöd så han skakade 2 öl så att de blev hål sen öppnade han dom och ställde dom vid bussen på vägen satt bussen skulle åka på dom och jag är så hjärndöd så att jag säger hejdå när bussen kommer sen började jag gå och precis när jag är brevid dom så kör bussen över dom så AAAALLLLLTT flyger över mig -.-
och så cycklade han och ramlade i ett dike och jag vet inte vad HAHAHAHAHA asså jag dooooog av garv asså jag orkar inte.. men bloggar mer senare eller imrn så puuuuss/Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0