Poverty.

Hejhej, det var ju ett tag sen man skrev här. 
 
Ligger just nu i sängen, dricker redbull, äter bilar och lyssnar på kenring. Äkta brorsa alltså, Han har verkligen låtar som går rakt in i hjärtat. 
 
 
Den träffar verkligen rakt i hjärtat. 
 
Nog om det, Ikväll drog jag, frida och sandra på kvälls" bio. The hobbit, Så jävla bra!!! Vi kollade med 3D också så det var dubbelt haha. Kom typ hem för en halvtimme sen :) Men det var as trevligt, hahaha lät som mamma. Men aaah iallafall. Imorgon ska jag kanske t mamma. Vet ej för jag vill vara ute haha, Så segt där. Men aah vill ju såklart träffa min hund,mamma o mina syskon. Ska fortsätta hära nuråå, Blev kanske ett rörigt  inlägg men aah. Eftersom jag har fått en egen data nu som är as enkel att ta med, Kanske jag börjar blogga mer. Jajajajajajaj puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0