BÄÄÄSTA

yyyyyyffftt! bästa kröket på länge asså! det va sjukt kul och jag & becka vi va feeeett duktiga eller mest becka som inte drack ett skit och jag drack bara 2 7.0er! :D fast ska nog dricka idag oxå fan 3 dar i rad! whooop!
asså jag vet inte vaaaaaaaaaaad som hände igår men de va sjuuuukt mycke iaf värsta skiten för att få tag i vodka sen fick jag gå runt och bära på 24öl och 1 liter vodka i min väska för det skulle ju se bögit ut om någon av killarna skulle ta den så dom lät mig ( som är tjej ) och är as svag ta den! och fuck noelia som inte hjälpte mig ett piss med den :/// .
men iaf vi va ju i tumba tidigare innan det där oxå då vare skiiiit kul oxå men ändå fett pinsamt för svante vante och hans kompisar va där och då puttade dom in en kille i mig och de va ju typ AAAAAASSSSS pinsamt för jag hade ont i foten och gick som ett cp!.. x) aja fuck de här orkar verkligen inte skriva mer.. lite bilder kommer snart från igår men fick inte så många :/ / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0