Chilling'

Bäääästa kröket fast igår va oxå grymt!
men idag började det med att jag , lino ,martin , keff, ida, noelia och amanda drog hem till amanda för hon va själv hemma så vi drog dit och chill kröka sen när ölen vi hade va slut så drog jag , keff, martin och noelia t tumba och köpte mer samtidigt som jag och noe drog t donken och köpte chees burgare :D bääästa när man har druckit!
men sen när vi skulle tbx så kunde vi typ inte dra t amanda o ida så jag och noelia taggade med martin & keff t nått på typ bergsvägen el vad de heter x') det va fett chill med noelia drog med 22.00 bussen.. så jag va kvar med keff & martin och typ randoms och kom för typ 30min sen.. men iaf de va sooooftish! :)
men skriver mer imrn för nu ska jag kolla på tv ^^ / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0