Faaak!

tänk vad lätt livet skulle vara om man bara kunde säga : what ever life goes on..
herre gud chill asså! skulle älska om de bara kunde vara så nu ska jag kan sluta tänka så mycke på dig och lägga ner så mycket tid till det.. asså jag orkar inte tänk om de bara kunde bli oss igen!..
aja kan nog aldrig mer bli så när man sumpat chansen man hade.. jag skulle göra vad som helst för att spola tillbaka tiden för att få vara din och du min igen! saknar dig! M!! <3 älskar dig!'
saknar tiden då man var så här liten och hade hade några problem man bråkade aldrig men ngn, man brydde sig inte om vad andra tyckte man behövde inte gå runt och tänka på saker.. man tog allt som det kom, man va ute och lekte hela dagarna långa, man lyssnade alltid på vad mamma och pappa sa.osv .
''man gick där på gatan och såg sig omkring man va så jävla liten man fatta ingenting man hade det man ville men ingen kontroll va ute på kvällen och spela med sin boll. man hade sina vänner och bråkade aldrig allt va perfekt ja det va fina dar jag tänker tillbaka nu har man ingeting kvar jag saknar den tiden vi hade vi hade så kul vi lekte och lekte utan massa strul man slapp tänka på alla jävla löften och sket i alla svek det ända man vill ha nu det e fan Kärlek. jag sitter på nätter och tänker tillbaka på det som har varit varför inte livet va så farlig ja alla tyckte jag va liten och gullig när jag satt där vi mitt lego och kännde mig kunglig. jag tänder ett ljus för tiden som varit tiden som inte känndes farlig tiden som va som vanligt jag kommer ihåg alla goda minnen alla goda sinnen jag längtar tillbaka till det som har varit jag längtar tillbaka till det som varit! jag tänder ett ljus för tiden som varit tiden som inte känndes farlig tiden som va som vanligt jag kommer ihåg alla goda minnen alla goda sinnen jag längtar tillbaka till det som har varit jag längtar tillbaka till det som varit!
/Amanda.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0