HAHA

Haha igår så va vi på unkan som vanligT osv.. Men sen drog jag, Ebba och cassandra hem till henne så vi gick dit men på vägen dit så ville Jimmie och Linus komma dit så dom tog bussen dit sen fick ju självklart jag va offret som va tvungen att möta dom för att dom nt hitta... -.- sen skulle ebba hem så då fick jag va kvar själv med jimmie o linus hos cassandra för hon följde ebba t bussen.orkar nt skriv massa detaljer men vi hade iaf as kul! Eller iaf jag , Linus och jimmie! HAHA Asså vi stog ute och rökte utanför dom och.. Eller skit it ni får tro vad ni vill om vad vi gjorde men jag säger bara : HAHAHAHA! De roliga va att alla 3 kom in garvandes till cassandra sen efter att hon kommit till baka och hon fattade inget så kag fick säga de sen när dom hade gått! HAHA JAG DÖR :') men orkar nt skriva mer nu / Amanda
Skriver mer senare innan jag drar ut eller nått .. Min fina frukost!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0