HAHAH

Shit vilken dag det har varit lite.. patetisk!
Fast vid 9 började de bli kul va med Noelia, cassandra, lino och keffen ;) vi gick till krysset och sedan vidare mot dagiset sen efter ett tag kom : Martin, Lulle, Wickleys , Anton, Sebbe och några mer dit så de va nice.. Men jag, Noelia, cassandra , Martin , Jimmie och Linus tog 22.29 bussen hem och nu sitter jag Hemma bara :)
Har ingen anning om vad som händer imrn ska träffa Martin bara snabbt och ge han en sak sen blire väll antagligen att va med noe :D bäääästa Brolle!
Tror de här blir det sista inlägget på bloggen eftersom att människan.. Jag delar den med inte finns i mitt liv längre så pöss på er hare bäst för de kommer jag ha!

First im just gona say fak u and after that im just gona smile and walk away / Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0