Hehehheeemmmma

Precis kommit hem från unkan :)
Va där med Noelia så kollade vi på: kronks nya stil haha med ngr mer :)
Men iaf så har jag tydligen ett nytt efternamn som är skapat av : Martin, keffen och Aleks hahha mongos( förlåt becka <3) hahhahah! Heter numera Amanda kukson!.. Dom tyckte de va as kul.. :) nej men palla bry sig ens de lät faktiskt ganska kul när dom höll på med de x)) men pallar nt blogga mer nu ska äta glass :D Hahhahaha bilden jag skicka de när vi satt på bussen.. De va från mig men..
jag- äre lungt om jag skriver att de e från dig noe?
Noelia- jadå
Jag- men säg inte t han att de va jag då? :$
Noelia- jo du vet jag ba : Asså de va från Amanda inte mig? -.- (tyyp , kommer nt ihåg precis va hon sa hahhahah) knas x))) / Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0