Knas.

Varje låt jag lyssnar på påminner mig alltid om någon person!

Gym class hero- Stereo heart- Markus

J- boog- Lets do it again- Wille

Ras cricket- skin- maria och Palm

Maskinen- krossa alla fönster- alla som jag umgås med!

Ismen- We dont give à fuck ismen-

Lmfao- miami to Ibiza- Amanda Lundqvist

Labyrint- va troru- killar i Huddinge! xd

Kelly clarkson- My life would suck whit out you- Malin

Mohombi- bumpy ride- Carro

Krayzie bone- it wont be long- avve

Ison& fille- stationen och high won - från hjärtat- Natta , Micke, Eddie.

Cee lo green- fuck you - iv människorna! xd

Lonley island ft akon- just had sex- Martin, Danne, Rasmus..

Labyrint- vill ha dig & medina- kommer aldrig gå- palmen..

Asså det kan va låtar som folk skickat till mig eller låtar som man har lyssnat på med personen eller vad som helst men då blire att jag tänker på människan när jag ser namnet haha fett udda men iaf... ;)/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0