GLAD TJEJ! JAAAAA!

Tja bra elläh? :')
Sjukt glad!
1. för att jag inte har blivit mulad idag!!! :D freaking awsome!
2. jag har inte ramlat och gjort illa rumpan *som brukar vara standaRD för mig..*
3. När jag kommer hem så har mamma och pappa köpt en ny mössa till mig :') !!!!!
Tjololololol :D
fast det som inte är bra är att igår så:
erkände MacKe undertiden han tröck upp mig med sin rygg mot ett fönster i väntan på att micke skulle komma och hjälpa han att mula mig... att han tydligen ljög när han skrev i sms.et att han inte skulle mula mig nått mer.. roligt va? Nej inte någonstans! det pinsamma var att det var typ 148719236 människor som kolla på -.-'
TACK FÖR HJÄLPEN..
Nej men annars vare nice kväll igår :))
men iaf här får ni en bild på mig o min nya mössa ^^
hihi :$ de äkta päls sak oxå + att den är vit!! :DDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0