Heeemma

Hade igentligen utegångsförbud idag för att jag inte åkte med
Klassen till museum! -.- haha..
Men iaf så fick jag dra ut vid typ 4 halv 5 ungefär så då taggade jag t centrum med Noelia sedan kom Natta och becka :D sen så drog Noelia och så vi gick till unkan och mötte Ebba :)).
Sen satt vi och kolla på film. Och själv klart va ju Erik där ..... Jobbigt läge-.- men iaf sen skulle Natta och becka dra så jag och Ebba följde dom ner till centrum sen gick vi till gallret sedan mot bussen som jag skulle ta och där träffade vi Emelie s :) haha sen tog jag bussen och mötte Natta på mossen sen pratade vi lite sen taggade vi in och nu ligger jag i min säng :) haha ska nog upp och göra nudlar nu så skriver mer senare :) / Amanda

En fin bild med bra citat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0