Its musch easier to fake a smile than to really explain what you feel inside..

Vad man än gör är det skit.
Vad man än säger så är det fel.
Vad man än vill så funkar det inte så.
Vad fan ska man göra för att någonsin duga och nt vara den jobbiga lillskiten?

Hatar allt just nu är så jävla sur!
Skulle kunna skriva jag vet nt hur mycket just nu om allting!

Asså jag har förlorat så jävla många som verkligen betytt allt för mig! Tex: Malin, farmor, farbror och många mer! Människan jag verkligen kunde prata med finns inte längre vad ska man göra då? För jag pratar nt med vem som helst, nt ens mina bästavänner, det va bara Malin jag kunde prata så med även fast vi i slutet inte va så tajta så pratade vi om allt. Sen finns det kompisar man också "förlorat" man inte på samma sätt för dom finns fortfarande kvar här på jorden typ : Emelie H, Rasmus, Theo. Asså dom umgicks jag med som fan när vi va små men vad hände? Alla gick åt olika håll och nu pratar vi knappt med varandra längre.. Får fan psyk bryt snart orkar nt.
Men ska sluta deppa nu och försöka vara glad!

When im sad. I stop being sad and be awsome instead!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0