Men astrid lindgren då? o.O

(Vers 1) (Sober)
Våldsironi fan jag tappa humorn
Så jag krossade dig totalt med en flaska tuborg
Andas ut och bara känn på förnedringen
Lägg dig ner för du är sämst i turneringen
Killen ville battla men blev fett besviken
För nu leker du med döden som necrofiler
Killen förlåt jag mena pappas flicka
Ställ dig mot mig jag bara ladda sikta
Jag är bonde var käften tönt
Hela jävla norrland ställ er upp
Kände dig tuff tills du andades vatten
Om någon frågar har du ramlat i trappen
Jag får brudar och gage
Du får kukar där bak
Och ditt mästerskap kommer sluta idag
Så jag lutar mig tillbaks och låter Micke säga resten
Battla mig du får en smäll på käften

(Refräng) (Mickelito)
Vem är du du har ingen aning eller hur
Sober, Mickelito och Shlobban det här blir kul
Killen han är kass hittar ingen takt
Hinner ingenstans we don't give a fuck
Tycker du är bra det tycker inte jag
Du kommer att dö we don't give a fuck
We don't give a fuck Ismen we don't give a fuck
We don't give a fuck Ismen we don't give a fuck
Killen han är kass hittar ingen takt
Hinner ingenstans we don't give a fuck
Tycker du är bra det tycker inte jag
Du kommer att dö man we don't give a fuck

(Vers 2) (Sober)
Du ville bli kändis men drömmen förstördes
Du kommer stanna underjord som Turtles
Nu blir jag sur och lackar ur som klotterfärg
För du vet inte vad du snackar om som Jocke Berg
Spelar hård men sjunger i refrängen
För svenska emcees är fan dummare än tjejer
Lugna dig och bespara hatet
Du är gata va och din data är Harlem
Vad vem det var han från norrland
med fetare dunkar än Michael Jordan
Har du uppträtt nån gång
Och ditt flow försöker du låta som Scatman John
Ursäkta vad sa du
Okej det är bra nu
Jag måste dra nu det var allt från Johan
Så rest in peace du kan ju hälsa 2Pac

(Refräng) (Mickelito)
Vem är du du har ingen aning eller hur
Sober, Mickelito och Shlobban det här blir kul
Killen han är kass hittar ingen takt
Hinner ingenstans we don't give a fuck
Tycker du är bra det tycker inte jag
Du kommer att dö we don't give a fuck
We don't give a fuck Ismen we don't give a fuck
We don't give a fuck Ismen we don't give a fuck
Killen han är kass hittar ingen takt
Hinner ingenstans we don't give a fuck
Tycker du är bra det tycker inte jag
Du kommer att dö man we don't give a fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0