Bildbomb igen :D

Igår vare chill dag fkt.. va försts på unkan och chilalde lite sen drog vi ner mot centrum och chillade lite där haha sen tagga alla t skyttorp men då kidnappade nikki mig så jag va med henne o vanessa lite :) men sen gick jag oxå ner t skyttorp ;) där va alla hah ssatt och kollade på när jeppe,berg,dennis, juote, steffe och ante körde burken xD as kul haha sen så taggade många så de bara va jag,madde,ebba,dennis, jeppe, steffe, ante och juote kvar haha så vi chillade i skyttorp till typ 1 tror jag myyyys vi hade as trevligt iaf.. sen idag hade jag och becka fett mysigt på unkan haha vilåg i sofforna från klockan 14 till klockan 17.30 ungefär haha vi tog 2 soffor mot varandra så de blev en mini säng ^^ hahaha så låg vi där och fick pengar av små barnen :DD hahah sen taggade vi t centrum fixade cigg och sen drog jag och amanda t unkan en stund tills klockan 19 då dom stängde sen drog vi t centrum (igen) och chillade sen drog jag hem och bytte om och nu ska jag tagga ut och möta henne igen så puss/Amanda 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fin blogg!
Tävla om en Suit of Sweden!
http://nattstad.se/m1m1

2012-07-11 @ 02:07:45
URL: http://nattstad.se/m1m1
Postat av: Beckkaaa

Hahhahaa skäms?♥
Ja som fan!

Svar: hahahah fett grr grr! :D<3
amandaonatalie.blogg.se

2012-07-12 @ 07:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0