De bääästa!

Det bästa är att jag kan säga vad som helst till dig utan att behöva skämmas sen när jag träffar dig! så otroligt skönt! för oftast så skämms jag alltid över någonting när jag träffar en människa jag snackat med.. Men inte när de handlar om dig för du säger inte till någon och du pratar inte om de jag sagt till dig när vi träffas.. Sköööönaste!  aja va ba tvungen att skriva lite!
BIG UP BROOOE!  
det stämmer så! de är därför du är bääästa bror! tack för stödet igår när du visste att jag mådde dåligt och skriver sånna här saker: 
" Skit i dom, jag ska få dig glad nu" , " jo, jag vet att han älskar dig" , " allt kommer bli bra. Du vet att jag alltid finns om det skulle vara något du vill prata om" , jodå, men nu pratar vi om något annat så att du blir glad igen" 
Sånna där saker är så otroligt gulligt! sväär asså.. han skrev det igår och jag träffade han idag och allt känndes bara som vanligt! bror finns alltid! :)<3
Sen noelia skrev oxå " sånt som händer med syskonen, är alltid där för dig, om du behöver något! " 
man blir seriöst fett glad över att få sånna sms.. Speciellt från personer som man älskar mer än mest! älskar dig mest noelia min böna! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0